18 mars 2010

Tillbaka!

Jag har kommit av mig lite på sista tiden med bloggandet men nu ska jag ta nya tag. passar bra så här inför den kommande våren. Tänkte passa på att tipsa om två riktigt fina bloggar. Yves Town och Fryd Design. Härlig inspiration för den som gillar slitna och omgjorda möbler och att pyssla såklart. Jag blir riktigt sugen på sommarens loppisar. Jag har förresten gjort slag i saken (tack vare min storasyster måste medges) och köpt ett pelarbord, hela 50 riksdaler fick jag punga ut med. Som hittat! Nu ska det bara målas vitt, vitt, vitt. Får se om sambon gillar det oxå, han har varit i Umeå i två veckor, då kan det hända grejor på hemmafronten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så kul! Mammas nöje på kvällarna, att läsa döttrarnas bloggar! Du vann ju en tävling i höstas och nu tänkte jag utlysa en tävling efter påsk som du och Helena kan få lägga ut. Fint pris utlovas!!! Handlar om inredningshjälp till några utvalda rum i vår underbara gård på Öland! Gillar stilen(kan jag ju avslöja) som du hänvisar till i kombination med franskt-italienskt pga av minnen från resor! Nyfiken?

helena sa...

Fina bilder. Kul med lite nya bloggtips. Jag har snöat in på mina gamla bloggar som jag troget följer. Gillar stilen på hörnrummet. Mormorspläden är ju såååå fin!