7 jan. 2010

Tillbaka!

Det har varit mycket efter jul, kräksjuka och nu bokslut! Men nu tänkte jag slänga in några inlägg för att stilla både mitt och förhoppningsvis ert sug efter nya ideér och uppslag. Jag måste passa på att puffa för två av mina inspirationskällor och deras hemsidor/bloggar. Josefins Gästpresenter, ideérna tar aldrig slut och jag undrar alltid hur hon hinner. Känner mig ofta väldigt lat i jämförelse. Min kära syster har både en blogg och en hemsida. Hon är duktig som få på det mesta faktiskt i synnerhet inredning och trädgård, där ligger jag i lä. Jag har ett förslag till er Josse och Helena, är det inte dags för en pysselkväll snart! Hos Helena kanske :))
Bild på brosch från Oddbirds

1 kommentar:

Helena sa...

Oj, vad spännande! Lite gratisreklam! Tack för fina ord...och visst kan vi ha pysselkvällar. Själv sitter jag och fnular när barnen har somnat, det blir lugnast så...egenterapi. Blev för övrigt sugen på att göra en liknande brosch som den du visar från Oddbirds. Återkommer med tidsförslag!