13 jan. 2010

Se vardagen!

Som glad amatörfotograf hakar jag direkt på Weronicas (En mammas dag) utmaning om att fota mer i vardagen, får se om det verkligen blir ett kort om dagen men ambitionen är som vanligt hög! Tack vare det fina (men kalla) vädret har det blivit en hel del uteaktiviteter med barnen. Denna bild togs efter ett pulkarace i hejdundrande fart nedför den lokala skidbacken!! Undra på att Filippa ser så glad ut. Måste ha kittlat ordentligt i magen. Min förhoppning och anledningen till att jag antar denna utmaning är att jag ska försöka bli bättre på att fota hemma hos mig. Bilder på barnen kommer säkert att smyga sig in ibland också.

1 kommentar:

Helena sa...

Bra idé! Själv tänkte jag lägga upp en kavalkad av familjen Norberg/Cardinal/Gustafsson iförd svart snövitperuk. Gud så roligt det såg ut!