25 jan. 2010

Måndags Inspiration!

Våriga bilder från NUNC Inredning. Jag har upptäckt en ny webbshop. Stilen är vintage, industri, nytt och gammalt. De kan stoltsera med produkter från märken som Odd Birds, AnnaO, House Doctor och Tove Adman. Absolut värt ett besök. Själv är jag just nu på jakt efter stora flyttbara lådor att förvara mina tygstuvar i. På grund av platsbrist får jag inte in ett snyggt skåp som jag helst skulle vilja ha. Jag såg faktiskt några snygga trälådor på IKEA förra veckan. Återkommer med bilder. Jag gillar brickan på bilderna skarpt. Ser ut att få plats med det mesta på. Snygg nog att bara låta stå framme i köket med favorit olivoljan och andra goda kryddor och diverse teburkar. Det är snyggt när man organiserar upp alla prylar man har på bänkarna i köket. Ett samlat intryck ser alltid lite mer stajlat ut.

1 kommentar:

mamma sa...

Vi var på promenad förra helgen på Hornsgatan och dök in i butiken SENSE GUSTO. De hade en del roliga ekologiska, miljövänliga och etiska produkter även på området förvaring. Är på jakt efter förvaring typ i korg eller liknande till att ha på hyllan under handfaten på landet. Kolla in på www.sensegusto.se