28 dec. 2009

Summering efter jul

Nu är jag tillbaka efter diverse dator krångel. Vårt internet fungerar inte så det har blivit lite väl få inlägg under julen. Passade väl kanske bra med tanke på hur mycket man flänger runt på julen (och den otrevliga förkylningen som jag drog på mig precis lagom till jul). Trevligt såklart men det blir inte så mycket tid över som man skulle önska att verkligen vara ledig. Nu till julklapparna Fick bland annat denna fina kudde från Mairo i julklapp av mina föräldrar. Den pryder nu soffan bland andra fina kuddar. Jag gillar mönstret och färgen (lila) som passar så fint med orange. Visste inte om jag ville ha två likadana eller bara en men jag gillar när det är lite udda så det blev bara en. Nu är julhelgen över och nyårsaftonshelgen stundar. Vi ska fira med goda vänner hemma hos oss och laga mat tillsammans. Brukar bli trevligt att göra så, skönt att inte behöva vara klar med allt när gästerna kommer. Några förslag på nyårsmeny?

Inga kommentarer: