2 dec. 2009

Stil på granen?

Vilken stil har ni hemma när ni julpyntar? Är det vitt vitt vitt som gäller, traditionellt rött eller något helt annat. Kommentera gärna med ett inlägg. Alltid kul att höra hur andra gör! Själv är det nog en mix av alltihopa. Eftersom mitt kök går i rött så blir det ju extra fint att jula till det med mera rött så här till jul. Men överlag är jag nog lite mera diskret med vitt och inte ett överflöd att pynt. Försöker samla på mig lite nytt varje år som jag verkligen gillar.
Bild från Susanna Zacke

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag kommer att försöka ha lite mer vitt i granen i år. Men more is more- gillar inte den alltför avskalade stilen. Det blir för trist. Det är ju nu man kan få glittra, glimma och pynta med lite överdådiga material. Vara lite osvensk sådär...Sen så tycker barnen att det är såååå fint med allt som blänker.

Sara sa...

Jag kör på rött och guld i granen faktiskt. I övrigt så har jag inte så mycket pynt. mycket pga att jag inte har så många avställningsytor :).

Mamma sa...

Det blir rött och guld i granen "som vanligt"! Julen är röd för mig och jag gillar också när det glimmar!