30 nov. 2009

Tapeter tapeter tapeter..

Jag har fått lite frågor vad jag gör med mina tapetbitar som jag ständigt tjatar om. Här är några exempel på vad man kan göra. Jag lovar att fota mina egna projekt och visa upp här men det är ju såå mörkt när man kommer hem från jobbet så det går ju inte att få några snygga bilder. Något jag ska prova som jag inte gjort än är att klä om en bricka. Pallen på första bilden har jag två stycken av hemma som jag tröttnat på, de ska nog få sig en omgång de också. Vad effektfullt det blir när man hänger samman ett antal ramar med tapeter i samma färgskala. Ett snabbt lyft för en vit vägg. Samtliga bilder är från Susanna Zackes hemsida.

1 kommentar:

Eva Askerfelt sa...

Åh va roligt med några tips! Jag blir inspirerad av att börja pyssla - ska först göra klart 'tygtavlan' som jag börjat med! Sen ska jag skicka efter tapetprover (dottern har redan fått sina....) Tack Hanna!